Stopklatka rozpoczyna współpracę z Atmedia

Atmedia rozpoczyna sprzedaż reklam wideo w serwisie Stopklatka.pl i na stronach mobilnych wydawcy. Pakiet @vod wzmacnia serwis odwiedzany przez 1,2 mln użytkowników miesięcznie.

Stopklatka S.A. - wydawca portalu Stopklatka.pl - nawiązała współpracę z biurem reklamy Atmedia. Kolejny serwis filmowy zwiększa skład pakietu @vod, który liczy już 35 witryn. Atmedia zajmuje się sprzedażą reklam wideo na stronach Stopklatka.pl oraz na stronach mobilnych wydawcy. Zasięg pakietu @vod wraz z nowym serwisem wynosi 8,7 mln realnych użytkowników.

- Przewidujemy, że rynek reklamy wideo w sieci w 2013 roku zachowa dynamikę wzrostu o około 40 proc., a jego wartość przekroczy 100 mln zł. Dzięki współpracy z Atmedia chcemy mocniej zaznaczyć obecność w tym segmencie i rozwinąć sprzedaż akcji specjalnych, jak branding czy screnning - mówi Piotr Olak, prezes Stopklatka S.A. Wydawca serwisu rozbudowuje sekcje z materiałami wideo. Od października publikuje relacje ze wszystkich najważniejszych imprez filmowych i nagrywa materiały z udziałem gwiazd polskiego i światowego kina. Serwis Stopklatka.pl odwiedza miesięcznie 1,2 mln użytkowników generujących 6 mln odsłon.

Umowa pomiędzy Atmedia i Stopklatką obowiązuje do końca grudnia 2013 roku.