Jak użytkownicy Stopklatki korzystają z usług VOD

Dział Marketingu firmy Stopklatka S.A. w 2012 roku przeprowadził ankietę badającą preferencje użytkowników. Oprócz preferencji i zachowań użytkowników, wyniki pokazują trend jaki nastąpi w najbliższej przyszłości. Poniżej prezentujemy wyniki badań i wnioski.

a) W przeważającej części użytkownicy serwisu Stopklatka, którzy oglądają treści VOD w Internecie korzystają z komputera 78%, jednocześnie trzy kolejne kanały konsumpcji treści czyli aplikacje na smartphonie i aplikacje na smartTV oraz tablecie rozkładają się proporcjonalnie po ok. 7 %.

b) Wśród osób którzy korzystają z oglądania treści VOD przeważa liczba zainteresowana płatnymi materiałami.

c) Użytkownicy przyznali się, że najczęściej oglądają filmy, a w drugiej kolejności seriale.

d) Za jednorazową usługę VOD użytkownicy byliby skłonni zapłacić od 5 zł - 10 zł, taką odpowiedź zaznaczyło ponad 58% ankietowanych, jednocześnie aż 31% ankietowanych zaznaczyło odpowiedź 10zł - 30zł.

e) Aż 46% ankietowanych dostrzega problem w pozyskiwaniu informacji o ofertach VOD.

 

źródło: Dział Marketingu i Sprzedaży serwisu Stopklatka.pl